Základom každej kampane je dobrý web!

ZDROJ | FUSION

Bez kvalitného webu sú investície do reklamy neefektívne.

Ak chce e-shop budovať povedomie o značke, potrebuje solídny rozpočet, dobrú kreatívu a širokú škálu kanálov. Ak mu ide o okamžitý predaj, potom mu stačí PPC kampaň. Základom online komunikácie je ale vždy kvalitný web,“ hovorí Júlia Micháleková z agentúry Visibility, ktorá 20. októbra 2016 vystúpi v Bratislave na konferencii 7. ShopComm.

julia-michalekova3
ZDROJ | Visibility.sk

Akcia je určená pre e-shopy a spoločnosti predávajúce online. Jedným zo spíkrov bude aj Michal Král z portálu Pricemania.sk, podľa ktorého dosahujú najlepšie internetové obchody zisk už v prvom roku podnikania. Na konferencii prezradí aj to, ako sa odlíšiť v konkurencii 8 000 slovenských e-shopov.

Marcela Macová obchodníkom poradí, ako sa vyhnúť chybám, ale najmä vysokým pokutám pri používaní osobných údajov ich zákazníkov.

Z dvanástich prednášok, ktoré zaznejú na konferencii 7. ShopComm vyberáme:

  • Expanzia do zahraničia ako príležitosť pre rast tržieb a zisku
  • 7 tipov ako navýšiť zisk e-shopu pred Vianocami
  • Nastavenie komplexnej digitálnej stratégie. Kde začať?
  • 5 vecí, ktoré zaručene zničia váš Facebook
  • Inteligentný redizajn e-shopu, ktorý „za Vás“ urobia zákazníci

Generálnym partnerom konferencie 7. ShopComm je spoločnosť PRICEMANIA, hlavnými partnermi sú DPD a ETARGET, partnermi BESTERON, WEBGLOBE-YEGON, VISIBILITY, RIESENIA.COM, SHOPSUPPORT.SK a MERGADO. Hlavným mediálnym partnerom je PROFIT, organizátorom agentúra FUSION. Viac informácií nájdete na www.shopcomm.eu.

shopcomm-logo-2016-cmyk2
ZDROJ | FUSION

ZdrojShopComm

Komentáre k článku