Najlepšie e-shopy sú v zisku už po roku. Chcete byť jedným z nich?

ZDROJ | FUSION

Na Slovensku ročne vznikne aj zanikne asi 750 e-shopov. Ich celkový počet sa za posledné tri roky zastabilizoval zhruba na čísle 8 000.

Ziskovosť internetových obchodov závisí od mnohých faktorov, predovšetkým od segmentu v ktorom podnikajú, výške marží, ako aj výške prvotnej investície.

Najúspešnejšie e-shopy dosiahnu zisk už po roku existencie. Väčšina sa však do výraznejších čísiel dostane až po niekoľkých rokoch,“ hovorí Michal Král, zakladateľ a riaditeľ spoločnosti Pricemania, ako aj expert na online podnikanie.

michal-kral
ZDROJ | PRICEMANIA

Tipy ako byť úspešnými na internete a odlíšiť sa od konkurencie prezradí Michal Král už 20. októbra 2016 v Bratislave na konferencii 7. ShopComm. Konferencia je určená začínajúcimi, ale aj už fungujúcim e-shopom.

Program akcie nájdete na http://shopcomm.eu/program/. Z dvanástich prednášok a prípadových štúdií vyberáme:

  • Expanzia do zahraničia ako príležitosť pre rast tržieb a zisku
  • 7 tipov ako navýšiť zisk e-shopu pred Vianocami
  • Nastavenie komplexnej digitálnej stratégie. Kde začať?
  • 5 vecí, ktoré zaručene zničia váš Facebook
  • Inteligentný redizajn e-shopu, ktorý „za Vás“ urobia zákazníci

Registrovať sa môžete na: http://shopcomm.eu/registracia/.
Generálnym partnerom konferencie 7. ShopComm je spoločnosť PRICEMANIA, hlavnými partnermi sú DPD a ETARGET a partnermi Webglobe – Yegon, Riesenia.com, Shopsupport.sk a MERGADO. Organizátorom akcie je agentúra FUSION.

shopcomm-logo-2016-cmyk2
ZDROJ | FUSION

ZdrojShopComm

Komentáre k článku